U autolékáren jsou významné spotřební datumy pomůcek uvnitř, abyste se vyhnuli pokutě. Důležité není datum evidované na vnější straně lékárničky, ale maximální spotřeba značená na jednotlivých potřebách. Je potřeba vyměňovat to, čemu by se měla z pohledu expirace věnovat pozornost a není zapotřebí koupit skutečně celou novou autolékárničku. Zdravotníci zastávají názor, že jde spíše o kšeftování a podstatnější je umět poskytnout prvotní pomoc. Podle medicínského názoru vyměňovat jisté potřeby v autolékárničce považují za zbytečné. Povědomost o první pomoci často rozhodne o životní záchraně, a ne jestli je fáč po expiraci nebo ne. Nová lékárnička se dá opatřit normálně do dvouset Kč, ale lze koupit i za sedmdesát korun. Samostatně pak za fáče zaplatíme 60,- Kč, dvacet Kč za různé náplasti, 30,- Kč za obinadlový materiál, čtyřiadvacet za 2 trojcípé šátky, rouška na obličej je za cenu tři koruny, fólie třicet Kč a malé nůžky zhruba dvacet korun. Když vyměníte vše, utratíte za to také zhruba dvěstě Kč. Proto bývá občas prospěšnější a pohodlnější koupit kompletní novou autolékárnu, to je ale na uvážení každého z vás. Většinou se ale nemusí obstarávat vše. Mezi nabízenými produkty se může nalézt například dopravní nehody on line, silniční uzavírky, ale také doprava v české republice, či steně tak např. dopravni nehody brno. Takzvaný pasivní antiradar je přístroj zjišťující přítomnost radar. vln a nijak po technické stránce neovlivňuje fungování polic. radaru. Jak je tomu ale podle zákona? Dle zákona je dané, že nikdo nemůže aplikovat technická zařízení a prostředky, jež kazí či omezují funkci technických prostředků nebo zařízení užívaných policejními složkami či vojenskou policií během dohlížení na bezpečnost siln. provozu po pozemních komunikacích. Na tyto nástroje pak zavádí zákon zákonodárnou zkr. antiradar. Dříve se tento zákaz dotýkal jen osob, které se účastnily silničního provozu na pozemních komunikacích, ale dnes je rozšířen na veškeré osoby. Jestliže tedy se rozhodne účastník provozu užívat prostředky, které můžeme nazývat pasiv. antiradarem, tudíž zařízení, které jenom rozpoznává, potom je možné se domnívat, že nedochází k nerespektování ustanovení v zákoně a může antiradar využívat. Zákon to nijak nezakazuje. Nýbrž podle právních zástupců je aktuální výklad o nepovolení pasivních antiradarů přinejmenším sporný, ba dokonce úplně špatný. V zákoně se lze dočíst, že je zakázáno užívat technické zařízení, které může ovlivňovat zařízení policie. Není ale srozumitelné, co to ovlivňování znamená. Někdo to může pochopit jako třeba fyzik. ovlivňování rychlostního měření, další si to vysvětluje jako například ovlivňování konání policie vypátravat přestupky a udělovat finanční pokuty. Proto správně vykládat zákonné předpisy může pouze justiční orgán, a jelikož tento se touto problematikou dosud nezabýval, dosud se neví, jak to je. Pokaždé je potřeba být orientován na trhu , kde je k mání např. dopravní informace čr, dopravni situace cz nebo i dopravní informace dálnice, dopravní nehody ostrava.
Související: http://www.dekra.de/de/home
Zdroje jinde-www.dopravninehody-info.cz